sunnuntai 19. tammikuuta 2014

viime päivinä

OLEN ...



ostanut uuden mekon ihan normaalihintaisena ja iloinnut siitä


yrittänyt lukea kokeisiin, ettei stressi iskisi koeviikolla (no, se tuli jo nyt)


kirjoittanut hyvää mieltä tuottaneita asioita 2014-purkkiini


neulonut akryylilangasta sukkia, kun tuli pyyntö kaverilta

Kävin tänään luistelemassa järven jäällä. Se oli ihanaa - luistin liukui sileällä jäällä kuin itsestään, kipua ei tullut jalkoihin ollenkaan ja aika kului kuin huomaamatta. Otin sieltä muutamia kuviakin, ja tuli niin hyvä mieli. Olen käpertynyt sohvan nurkkaan neulomaan villasukkaa, vaikka mielessä onkin kummitellut vuori tekemättömiä läksyjä ja lukemattomia koealueita. Psykologian opettaja käski tekemään lukusuunnitelmaa, olen siitä jo pahasti jäljessä. Vaan onhan vielä koko ensi viikko aikaa ottaa kiinni.

Ehken en enää edes yritä olla käsityöbloggaaja - en vaan tee niin paljon asioita, että pelkästään niiden voimalla tämä hökötys pysyisi pystyssä. Eihän kannata luoda itselleen paineita mukavasta asiasta, kuten vaikkapa tämä neulominen. 

Odotan ensi jaksoa innokkaasti. Käsityötunnit tulevat taas pelastamaan aamuni ja tekemään kouluun tulemisesta miellyttävämpää. Myös pitkän ruotsin toinen kurssi on ensi jaksossa. Itselleni se on vasta ensimmäinen pitkässä, ja vähän jännittää. Kivaa siitä kuitenkin tulee!

Olen tehnyt hienoja ja kivoja juttuja - kunhan tämä koeviikko on ohi, teen niitä lisää. Haluan pitkästä aikaa taas leipoa, haluan käydä vielä uudestaan järvellä, haluan laskettelemaan. Haluan viettää pitkiä iltapäiviä höyryävän kaakaon ääressä ystävien kanssa, haluan yllättää rakkaitani ja haluan hymyillä vaikka ruotsin sanakokeesta tuleekin 12/15 - sehän on hyvä. 

Toivottavasti löydän joskus jotain kiinnostavaa tänne kirjoitettavaksi, jos vaikka saisin muutaman lukijan jengiin lisää. Mä en koe olevani ihminen, joka kirjottaisi blogia vain itselleen :-D 

Ihanaa talvea !



10 kommenttia:

  1. uuu mekko näyttää söpöltä! ja kokeisiin lukeminen on yliarvostettua ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! jaa, mun on varmaan pakko luottaa kun kokenut abi neuvoo ;)

      Poista
  2. Mulla taas on valmistunu taas vaikka mitä mut oon liian laiska kehittämään niistä postauksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tähänkin se toimii, se nimittäin ettei kivoista asioista kannata stressata. nythän ainakon on jotain mistä kirjottaa sitten kun sattuu olemaan semmonen hetki. :)

      Poista
  3. Hannannannaaa, oot ihana! <3 ;) Ja oot niin ihanan persoonallinen että anna palaa ja jatka blogia vaikka vaan ihan tavallisista arkisista asioista ja mietteistä :))

    VastaaPoista
  4. no voi jennuski, kiitos samoin <3 mä ihan häkellyn näistä sun kauniista sanoista! :-D mä lupaan jatkaa jollain tahdilla jostain asioista. :)

    VastaaPoista
  5. Meitsin on ehkä pakko kopioida tuo purkki-idea! Ihana <3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kopioi ihmeessä! Tää on tosi sulonen mun mielestä myös ja tän ansiosta kiinnitän positiivisiin asioihin huomiota, kun mielessä on koko ajan toi purkki :-)

      Poista
  6. kauniin kauniin kauniin värinen mekko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti! :) kuva on ehkä vähän huonolaatuinen mutta väri on ainakin oikea. :)

      Poista